- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Sposób postępowania
Reklamacje prosimy składać droga mailową na adres: reklamacje@i-apteka.pl
Reklamacja powinna zawierać:
- Dokładny opis reklamacji
- Numer zamówienia
- Proponowaną formę rozwiązania zaistniałego problemu
Reklamacje ropatrywane są w terminie 7 dni.
Zgodnie z ustawą, klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zgodnie z rozporządzeniem ministra zdrowia, bez podania przyczyny zwrotowi nie podlegają leki i wyroby medyczne.
Produkty lecznicze, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne wydane z apteki w ramach wysyłkowej sprzedaży internetowej nie podlegają zwrotowi. (art. 96 ust. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne). Przepis ust. 7 nie dotyczy produktu leczniczego lub wyrobu medycznego zwracanego aptece z powodu wady jakościowej, niewłaściwego ich wydania lub sfałszowania produktu leczniczego.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru w stanie niezmienionym tj. w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu. W przypadku uznania reklamacji (towar uszkodzony, niezgodny z zamówieniem, przeterminowany itp.) nastąpi wymiana towaru lub wypłata równowartości zareklamowanego towaru na Państwa konto bankowe w ciągu 7 dni. Jeżeli płatność nastąpiła karta płatniczą, zwrot należności nastąpi na tą samą kartę. Całkowite koszty przesyłki ponosi Kupujący.